BICIKLIZAM

Najbolje iz Srbije 4

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Scout Martina

7-2

Prelepo dizajniran ženski MTB bicikl, alumijumski ram sa kvalitetnom Shimano opremom i prednjim amortizerom.

Opširnije: Najbolje iz Srbije 4

 

Najbolje iz Srbije 3

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Capriolo Cobra

7

Jedan od najprodavanijih modela bicikla u našoj zemlji, verzija 2014.

Opširnije: Najbolje iz Srbije 3

   

Najbolje iz Srbije 2

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Polar Diablo

14

Šta tek reći za ovaj model ! Bicikl namenjen za dirt / street vožnju - Polar Diablo.

Opširnije: Najbolje iz Srbije 2

   

Najbolje iz Srbije 1

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Scout Discovery

Discovery

Opširnije: Najbolje iz Srbije 1

   

Najbolje iz Srbije

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

NAJBOLJE IZ SRBIJE

U narednih par dana krenućemo sa predstavljanjem bicikala iz naše ponude. Prezentacija će biti u vidu slika i video snimka kako biste mogli da vidite bicikle detaljnije.

Opširnije: Najbolje iz Srbije

   

Polar i Alpina bicikli 2014

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

 

I kao što to obično bude najbolje dođe na kraju. Proteklog vikenda prisustvovali smo izuzetno kvalitetnoj prezentaciji Planet Bike-a na kojoj su između mnoštva najava i noviteta predstavljeni bicikli iz serije Polar.

Opširnije: Polar i Alpina bicikli 2014

   

Scout & Explorer bike show 2014

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

 

Pre nekoliko dana "Venera Bike" održala je prezentaciju na kojoj su predstavljeni Scout i Explorer modeli bicikala za 2014. godinu. Očekuje nas zaista puno noviteta koje ćemo ukratko predstaviti u nastavku teksta. Vrlo brzo će biti osvežen i katalog na sajtu a najbolje od svega jeste činjenica da modele već sada možete uživo viditi u našoj prodavnici !

Krenućemo od Scout serije i modela sa točkovima od 29". Pored prošlogodišnjeg modela Big koji je i ove godine aktuelan, stiže nam još jedan aluminijumski model, pod nazivom "Big 4 mountain". Model ima ram koji je trenutno veoma popularan u svetu i radiće se u 3 verzije. Novitet je i model Blade, čelični model veoma atraktivnog dizajna čija će cena biti oko 21000 dinara. Ove godine po prvi put stižu nam modeli sa točkovima od 27,5". Pripremljeno je 5 Scout modela sa ovom dimenzijom točkova. Model Nitro ima aluminijumski ram i nakvalitetniji je model iz ove grupe, slede čelični modeli Blade, Hammer, Hunter i Pro Classic, modeli sa različitim komponentama i cenom.

Opširnije: Scout & Explorer bike show 2014

   

Capriolo bike show 2014

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

 

Proleće nam se lagano približava a sa njim i nova sezona za nas i naše dvotočkaše. Da li ste spremni za nju ? Mi svakako jesmo :)

Pre nekoliko dana fabrika Capriolo predstavila je modele bicikala za novu, predstojeću sezonu. Urađene su mnoge izmene na modelima oba njihova brenda - Adria i Capriolo. Modeli Adria nalaze se u nešto nižem cenovnom rangu i obuhvataju lepu ponudu uglavnom dečijih modela sa skromnijom opremom. Za one koji žele da izdvoji nešto manju sumu novca, ili nisu u mogućnosti za veću modeli iz ove serije su odličan izbor. Za one malo ozbiljnije, naša preporuka je da to svakako bude neki od modela iz Capriolo serije.

Opširnije: Capriolo bike show 2014

   

Sajle i bužiri

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

altaltSajle služe upravljanjem kočnica (osim ako su hidraulične) i prestava na prednjem i zadnjem menjaču. Dobre sajle su cinkovane pa ne hrdžaju. Na nekim mestima su uvučene unutar samog rama. Za sajle je bitno da nemaju veliki ugao preloma, da se ne gubi sila prilikom upravljanja. Na ispostavljenim mestima su obložene bužirom a na mestu gde se nalaze uz ram su podložene ili obložene plastičnom masom, radi zaštite rama. Sajle se retko menjaju.

Opširnije: Sajle i bužiri

   

Točkovi

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

alt

Točak je sastaljen iz obruča (bandaša), glave (nable), unutrašnje i spoljašnje gume, kao i žica sa niplovima ili prečaga koje povezuju obruč sa glavom. Obruči za bicikle koje koriste disk kočnice se razlikuju od obruča za obične kočnice. Glava sa obručem može biti prepletena na različite načine, zavisno od broja i osovine. Obično se to radi žicama sa niplovima, ređa pojava su točkovi koji umesto žica koriste sajle, dok postoje i varijante kod kojih su ulogu žica preuzele prečage ili čitavi diskovi proizvedeni najčešće od karbona, magnezijuma ili aluminijuma. Nove ideje se stalno pojavljuju, ali zbog standarda i kompatibilnosti, jedino verzija sa žicama je uspela da zaživi u širokoj primeni. Žice se najčešće proizvode od čelika, ali ima ih i od titanijuma, aluminijuma, karbona,... Nejpoznatiji u ovom delu Evrope proizvođač žica je švajcarska firma DT, koja je u međuvremenu svoju proizvodnju sa žica proširila i na nable, bandaše i cele točkove, a takođe proizvodi i vrhunske prednje i zadnje amortizere. Osim ovih delova, tu je i traka koja se montira sa unutrašnje strane bandaša, a funkcija joj je zaštita unutrašnje gume ili zaštita od isticanja vazduha kod tubles guma.

Opširnije: Točkovi

   

Amortizeri

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Bicikli mogu imati prednje, zadnje amortizere ili punu suspenziju koja radi pre svega u centralnoj ravni simetrije, mada sa kod nekih vrši amortizovanje u lateralnoj ravni. Cilj suspenzije kod bicikla je smanjenje vibracije i uravnotavanje bicikla, pri čemu se održava kontakt točka sa zemljom. Osnovni parametri su: krutost, prigušenje, elastičnost i prijanjanje. Osim namene pri pojavi nepravilnosti terena, amortizovanje može imati ulogu i pri suspenziji sila kočenja i ubrzanja. Prema sistemu amortizacije, postoji veliki broj kombinacija: kombinacija vazduha, ulja, opruga i elastomera (specijalne vrste gume). Najlinearnije u radu, a samim tim i najudobnije su vile sa kombinacijom ulje-opruga. Kod njih je hod kojim će vila odreagovati na prepreku linearno srazmerna veličini prepreke.

Opširnije: Amortizeri

   

Kočioni sistem

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Kočnica ili kočioni sistem predstavlja konstrukciju koja ima za cilj da uspori ili zaustavi kretanje bicikla. Od nastanka bicikla razvilo se nekoliko tipova, razvoj je prošao kroz dugogodišnju evoluciju kočionih sistema, ali su se u poslednjih 15-ak godina ustalile 4 dominantne varijante. Podelu kočionih sistema možemo da izvršimo na više načina, ovde ćemo navesti podelu prema mehanici koja se koristi:

 

 

Opširnije: Kočioni sistem

   

Menjači brzina

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Prednji menjač

Menjač je mehanizam za promenu brzina, sastoji se iz fiksnog i pokretnog dela (kaveza). Prema konstrukciji fiksnog dela prednjih menjača, razlikujemo menjače koji se vezuju obujmicom za ram i menjače koji se montiraju na osovinu srednjeg pogona, poznat je i kao e-tip (engl. e-type). E-tip menjača se montira direktno na šoljice srednje osovine čime je znatno olakšano podešavanje (prikazan na slici), ali otežana demontaža koja zahteva skidanje celog srednjeg pogona. Najčešće se koristi kod ramova sa zadnjim amortizerom konstruisanih tako da montaža ma koje od obujmica nije moguća ili kod krutih ramova čija je cev u koju ulazi šticna većeg prečnika od standardnih obujmica. Menjači koji se pomoću obujmice fiksiraju za ram dele se u 2 grupe i to su oni kojima se obujmica nalazi iznad osovina oko kojih se kavez pokreće (engl. bottom swing) i one kod kojih se pokretanje kaveza vrši iznad obujmice (engl. top swing). Pored ove podele koja je navedena, prednji menjači se razlikuju i prema potezu sajle:

Opširnije: Menjači brzina

   

Pedala

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

pedalaPedala je u opštem smislu podnožica ili podnožje koje se pritiskuje kako bi se vršio koristan rad. Preteča bicikla nije imala pedale, a danas bicikl ima dve pedale na kojima vozač nogama prenosi snagu. Snaga se dalje prenosi preko pedala i srednjeg pogona na točkove bicikla kako bi se postiglo kretanje. Obično se sastoje iz temena (vrata) pomoću kojeg pedala rotira u ležištu i tela koje obezbeđuje vezu sa nogom bicikliste. Postoji nekoliko tipova, pa je moguće izvšiti sledeću podelu:

Opširnije: Pedala

   

Zadnji lančanici

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

sram zupcanikZadnji lančanici su po pravilu manjeg obima nego prednji. Za razliku od prednjih, menjaju se nakon nekoliko hiljada pređenih kilometara (usled trošenja zupčića). Pri promeni je potrebno lančanike uskladiti sa kvalitetom lančanika srednjeg pogona kako bi trajanje pogonskog dela bicikla bilo maksimalno. A, isto tako obratiti pažnju na broj brzina kod ručice menjača. Jedna kaseta uglavnom ima 2 životna veka lanca. Zbog funkcije menjanja brzina, oblici svih zupčićića nisu isti. Koliko su lančanici potrošeni može se zaključiti poređenjem onih koje se najviše koriste sa onima koje se koriste najmanje.

Opširnije: Zadnji lančanici

   

Lanac

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Lanac prenosi snagu sa srednjeg pogona na zadnje lančanike i predstavlja deo bicikla koji se najbrže troši i najčešće zahteva zamenu. S obzirom na napredak proizvodne tehnike i razvoja materijala očekivalo se da će njegov životni vek iz generacije u generaciju biti sve duži, međutim nije tako. Sa povećanjem broja brzina, lanac je postajao uži, a samim tim se i brže trošio.

Opširnije: Lanac

   

Srednji pogon bicikla

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Srednji pogon je pogonski deo bicikla, koji je u poslednjih nekoliko godina doživeo najveću evoluciju. Njegova funkcija je da ostvari prenos sile bicikliste sa pedala na lanac. Srednji pogon brdskog bicikla (MTB) se sastoji od osovine, leve i desne kurble koje se na osovinu navlače i u koje se šrafe pedale.

Opširnije: Srednji pogon bicikla

   

Ram bicikla

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Ram bicikla predstavlja osnovu svakog bicikla, skelet koji drži bicikl na okupu. Nekad su bili rađeni samo od čelika, a danas je tehnologija specijalizovana na lakše i otporne materijale, šta se naročito koristi u sportske svrhe, dok se za jeftinije i teže materijale proizvođači odlučuju zbog cene. Geometrija ženskog rama se razlikuje od geometrije za muški bicikl (ženski imaju ponekad naziv Femin).

Opširnije: Ram bicikla

   

Aluminijum i biciklizam

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

 bicycle drivechain componenOpste je poznata cinjenica da se od aluminijuma pravi dosta delova za bicikl, pocevsi od rama pa na dalje. Ali, ni aluminijum nije uvek isti, postoje razne legure ili ti "serije". Sto se samog bicikla tice - dve serije su najvise u upotrebi - serija 7000, serija 6000 i nize. Npr. ram ALU 7005 je bolja legura (lakši, a jači) od ALU 6000.

Od legura 7000 se prave ramovi, kao i delovi za bajs, jer cevi mogu da budu mnogo lakse i tanje, SCOTT ima biaxial tubing, MERIDA shotgun tubing, a sve zarad tanjih zidova cevi i lakseg rama. Same cevi mogu biti dvostruko, pa i trostruko tanjene u procesu rada. U poslednje vreme MERIDA ima sistem izlivanja ramova, tzv. "hidroforming".

 

 

Opširnije: Aluminijum i biciklizam

   

Trigeri, Twist ili DCL šifteri

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

Znacaj siftera na biciklu je veliki i svaki biciklista, bio on takmicar ili ne, pre ili kasnije susrece se sa tom cinjenicom. Mozete imati vrhunsku opremu na svom dvotockasu, ali ako niste sinhronizovani sa vasim sifterima – sve je uzalud!

Ako zanemarimo same pocetke MTB-a i prvobitne rucice menjaca, mozemo reci da su sada u opticaju sledeci modeli:


- Trigger sifteri
- Twist sifteri ( zovu ih i grip shift )
- Dual control lever – iako mogu da se svrstaju u vrstu trigera, ipak, jedinstvena tehnologija ih odvaja od te grupe.

Opširnije: Trigeri, Twist ili DCL šifteri

   

Anatomija bicikla

Pažnja, otvara u novom prozoru. Štampa

 Autonomija

Opširnije: Anatomija bicikla

   

Strana 1 od 2

Saobraznost robe

ng
  Svi proizvodi su pod proizvođačkom garancijom. Garantni rok iznosi 24 meseci.
Detalje pogledajte  OVDE.

Kontakt info

kontakt-informacije

 APOLLO BIKE

Zmaj Jovina 1 23300 Kikinda
 
Radnim danom: 10:00 - 16:00
                     Subota i Nedelja neradni dani
top